Vize & strategie

Chcete-li být lídry ve výrobě a distribuci spotřebního zboží na trh byla vždy vize skupiny Sarantis. K realizaci této vize je nutné reagovat na potřeby spotřebitelů vysokou kvalitou za konkurenceschopné ceny. V současné době se staly naše výrobky součástí každodenního života milionů lidí. Tento výjimečný vztah se spotřebiteli představuje také hlavní konkurenční výhodu skupiny.

Řízení našeho produktového portfolia je nesmírně důležité. S hlavními zásadami jako  jsou kvala a inovace investujeme do nových produktů, vstupem do nových kategorií, získáváním firem nebo značek a vytvářením nových exkluzivních distribučních smluv.

Zaměření na naše zaměstnance je zásadní prioritou pro skupinu. Vytvoření vhodných podmínek pro zlepšování a rozvoj našich zaměstnanců v moderním a bezpečném pracovišti se nám daří úspěšně dosáhnout našich cílů a stanovovat si nové.

Ve skupině Sarantis neustále usilujeme o dokonalost. Věříme, že když se budeme řídit integritou a respektem ke komunitě a životnímu prostředí, bude naše firma přinášet přidanou hodnotu pro naše zákazníky, dodavatele, akcionáře i zaměstnance. Tímto způsobem se můžeme těšit organickému růstu a lepší finanční výkonnosti ve vysoce konkurenčním a dynamickém mezinárodním podnikatelském prostředí.